Uvjeti dostave i plaćanja

NAČINI PLAĆANJA NARUDŽBE

Naručene artikle možete platiti na sljedeće načine:

• općom uplatnicom – nakon zaprimljene narudžbe e-porukom primit ćete potvrdu o izvršenoj narudžbi te podatke za uplatu. Uplatu narudžbe potrebno je izvršiti najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana narudžbe. U slučaju nepravodobne uplate narudžba se može poništiti.

• pouzećem – pošiljka dolazi na vašu kućnu adresu Hrvatskom poštom te je plaćate pri preuzimanju.

UVJETI DOSTAVE NARUDŽBE

Isporuku naručenih artikala na vašu adresu obavlja Hrvatska pošta d.d. Slanje je moguće isključivo unutar Republike Hrvatske.

Cijena dostave

Cijena dostave iznosi 2,00 € za narudžbe u vrijednosti do 50,00 €, a za narudžbe vrijednosti iznad 50,00 € dostava je besplatna.

Rokovi dostave

Uobičajeni rok isporuke pošiljaka je od 3 do 5 radnih dana. Nastojimo sve narudžbe isporučiti u što je moguće kraćem roku.

Rok isporuke za otočna i manja mjesta ovisi o posebnom rasporedu vožnje dostavne službe.

U rok isporuke uključen je dan obrade narudžbe, vrijeme potrebno za kompletiranje i pakiranje narudžbe te isporuku paketa od strane dostavne službe (otoci i manja mjesta imaju poseban red vožnje).

Sve narudžbe pristigle radnim danom od 8 do 14 sati bit će obrađene istoga dana, dok ćemo one pristigle izvan tog vremena obraditi tijekom sutrašnjeg dana, a nakon obrade slijedi proces kompletiranja, pakiranja i slanja. Narudžbe izvršene tijekom vikenda bit će obrađene u ponedjeljak, a narudžbe pristigle tijekom praznika obrađujemo prvog radnog dana.

PRIGOVORI I REKLAMACIJE

Moguće je dostaviti pisani prigovor ili reklamaciju po primitku pošiljke najkasnije u roku 14 dana od dana primitka, i to: e-mailom na info@latina-et-graeca.hr ili poštom na adresu: Institut Latina et Graeca, Harambašićeva 19, 10000 Zagreb. Prodavatelj će potrošaču pisanim putem odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.

Prodavatelj će odobriti povrat sredstava ili zamjenu proizvoda kupcu nakon provjere opravdanosti reklamacije. Molimo vas da nam pošaljete informacije s brojem narudžbe, fotografijama proizvoda kojeg reklamirate te opisom reklamacije e-mailom. Na zaprimljen prigovor prodavatelj će potrošaču odgovoriti najkasnije u roku od 14 dana. Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom dostavljene dokumentacije utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U slučaju opravdane reklamacije omogućujemo povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu proizvoda. U slučaju nemogućnosti isporuke zamjenskog proizvoda, prodavatelj će nadoknaditi kupcu vrijednost proizvoda koju nije više u mogućnosti isporučiti.

KONTAKT

Vaša pitanja vezana za narudžbu, reklamacije i dodatna pitanja o proizvodima i uslugama molimo vas uputite na e-mail info@latina-et-graeca.hr.

Kako biste odgovore na pitanja vezana za narudžbu dostavili u što kraćem roku, savjetujemo da pri upitu navedete i broj narudžbe.